لردگان ما،محله ی ما

 

منبع عکس:جهانبین نیوز/سلام لردگان

 پایگاه آمریکایی gettyimages با ارائه یک گزارش خبری از وضعیت ناراحت کننده عزاداران حسینی در کشمیر پرده برداشت

 

به گزارش ظهور۱۲ ؛ مردم مظلوم این منطقه که قصد برگزاری عزاداری برای اباعبدلله حسین(ع) را داشتند از طرف نیروهای نظامی هند به شدت سرکوب شدند.

مظلومیت جوان کشمیری با سربند لبیک یا خامنه ای+عکس

مظلومیت جوان کشمیری با سربند لبیک یا خامنه ای+عکس

اما تصویری که در میان عکس های منتشره بیشتر جلب توجه میکند سربند ” لبیک یا خامنه ای ” جوانی است که برای اقامه عزای حسینی از مامورین کتک خورده است.

حضرت امام خامنه ای حدود هفتاد نوبت طی مناسبت های مهم و کلیدی طی دوره امامت و رهبری شان از مظلومیت کشمیر سخن به میان آورده و فریاد ها سر داده اند.

ایشان در دهه ۶۰ به دنبال دیدار چند روزه از ایالات مختلف هند وارد کشمیر شده و مورد اسقبال گسترده شیعیان این منطقه قرار گرفتند. مردم کشمیر در استقبال از ایشان شعار می دادند : الله اکبر خمینی رهبر  ، لاشرقی لا غربی جمهوری اسلامی ، درود بر خمینی سلام بر خامنه ای … آیت الله خامنه ای در جمع گروهی از مردم کشمیر که در یکی از حسینیه ها اجتماع کرده بودند اظهار داشتند : ما از براردان و خواهران مسلمان خود توقع هیچ گونه کمک مادی نداریم انتظار ما این است که مسلمانان در سراسر جهان خود را با قرآن و تعالیم اسلامی آشنا کنند این بزرگترین حمایتی است که از جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد گرفت.

در آخر باید بگوییم مطمئنا کشمیر متعلق به جهان اسلام است نه به کشورهای همجوار خود و مردم کشمیر ثابت کرده اند حاضرند تنها برای دین مبین اسلام هر نوع فداکاری از خود نشان بدهند نه اینکه فدای آرمان یک کشور، یک حزب، یک قبیله یا یک نژاد شوند و باید از این روحیه تجلیل و قدردانی بشود تا اینکه جامعه اسلامی کشمیر شکوفائی از خود نشان بدهند و بایستی کشمیر و فلسطین با یک دید و سیاست پشتیبانی شود.

منبع:ظهور12