لردگان ما،محله ی ما

 

free-site-design

همشهریان وبلاگ نویس وکسانی که علاقه دارند وبلاگشان رابه سایت تبدیل کنند یا سایت راه اندازی کنند،در قسمت نظرات اعلام کنند وشماره همراه و مشخصات خودشان را بنویسند یا به این شماره پیامک بزنند/لطفا تماس نگیرید و فقط پیامک بزنید.

09140846692

لازم به ذکر است راه اندازی سایت برای هیآت مذهبی و سایت های ارزشی بصورت رایگان انجام میشود.

یک شنبه 14 دی 1398برچسب:, :: 18:23 ::  نويسنده : حافظ علوی

پست ثابت 

 

سایت جامع لردگان راه اندازی شد

البته این وبلاگ همچنان بروز میشه

جهت ورود کلیک کنید

درضمن سایت نیاز به نویسنده بومی (لردگانی)داره که میتونین با مراجعه بهش اعلام امادگی کنین.

 

منبع:سلام لردگان

 بالاخره پس از سالها

پس از مصدومیت،پاره شدن رباط،مینیسک و... ورزشکاران لردگانی

پس از پس ازهای بسیار بالاخره تصمیم گرفتن یه دستی به چمن ورزشگاه تختی لردگان بکشن

بازم جای شکر داره ولی تاکی دوباره راش بندازن با خداست.

 پنج شب مجلس عزاداری ایام آخر صفر

زمان:از پنچ شنبه93/9/27تادوشنبه93/10/1 ساعت 18.30

مکان:خیابان ولی عصر،کوچه روبه روی بانک سپه،جنب عکاسی شیوا،بیت الزینب(س)

سخنرانان:حجج اسلام قاسم پور و خالدی

مداح:کربلایی یوسف خالدی

 براي نخستين بار در اربعين حسيني، بيش از 30 هزار زائر شهر لردگان با پاي پياده به زيارت امامزاده محمد ابن علي (ع) از نوادگان امام حسن مجتبي (ع) اين شهرستان مشرف شدند.


به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ از ساعتي پيش مراسم پياده‌روي بزرگ اربعين حسيني با حضور اقشار مختلف مردم، دسته‌‌هاي عزاداري و هيئات مذهبي شهر لردگان از چهار راه شهرداري لردگان  به سمت امامزاده  پير محمد علي (ع) آغاز شده است.
 
 
اين حرکت نمادين با محوريت و همکاري هيئت‌هاي مذهبي اين شهر و براي نخستين بار در لردگان صورت گرفت.

بقعه متبرکه امامزاده محمدابن علي (ع) از نوادگان امام حسن مجتبي (ع) و در فاصله 6 کيلومتري از شهر لردگان واقع‌ شده و همواره مورد احترام اهالي اين شهرستان است.
منبع:سلام لردگان

 









 
منبع:سلام لردگان
 
یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:قاسم سلیمانی,حاج قاسم,طوزخورماتو,لردگان, :: 10:31 ::  نويسنده : حافظ علوی

 به گزارش «شیعه نیوز»، این روزها شبکه‌های اجتماعی مملو از تصاویر سردار پر افتخار ایران «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، است.فعالان رسانه‌ای که در عرصه مقاومت فعالیت‌ می‌کنند، هر روز تصاویر حضور حاج قاسم در عراق و سوریه را به اشتراک می‌گذارند و رسانه‌های دنیا به دنبال تحلیل شخصیت این فرمانده خستگی‌ ناپذیرند.


پس از آنکه شهر شیعه نشین «آمرلی» و منطقه استراتژیک «جرف الصخر» از دست گروه‌های تکفیری ـ تروریستی آزاد شد؛ تصاویر حضور سردار سلیمانی در آن منطقه به سرعت انتشار یافت تا ایران اسلامی باری دیگر به آمریکا و حامیان عربی ـ صهیونیستی‌اش بفهماند که نبض منطقه هیچ‌گاه به دستان خون‌ریز آنان نخواهد افتاد.البته بارها مقامات و سران کشور، رسمی و غیر رسمی اعلام کردند که مقامات و فرماندهان ما به درخواست عراق برای مشاوره نظامی به این کشور سفر می‌کنند و این موضوعی نیست که بتوان آن را انکار کرد.

حتی «لقمان فیلی» سفیر عراق در آمریکا، روز ششم آبان‌ماه در گفتگو با رادیو «سوا» تصریح کرد: حضور سردار «قاسم سلیمانی» در عراق امری طبیعی است و بغداد بارها حضور کارشناسان ایرانی در این کشور را اعلام کرده بود.

اما این‌بار... حاج قاسم در طوزخورماتو

صبح امروز پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه یک رزمنده عراقی که خواست نامش فاش نشود در تماس با خبرگزاری ابنا، تصویری را در اختیار ما قرار داد که حاکی از حضور دلاور مرد ایران اسلامی در شهر شیعه نشین طوزخورماتور است.

شهر طوزخوراتو هیچ‌گاه به تصرف گروه‌های تروریستی نظیر داعش نیفتاد، لکن روستاها و مناطق مرزی این شهر به شدت هدف حملات متعدد تکفیریون قرار گرفت و حتی تا حدودی پیش‌روی‌هایی نیز داشتند، تا اینکه سرانجام روز 17 مهرماه گستره جغرافیایی طوزخورماتو (واقع در استان صلاح الدین) به طور کامل از لوث وجود این جنایتکاران پاکسازی شد.


حاج قاسم در طوزخورماتو
تصویر فوق نیز پس از پاکسازی کامل این شهر که بیش از 90 درصد آن را شیعیان تشکیل می‌دهند منتشر شد و باید این ندای رسا را در عراق سر داد که «أیها التکفيریون... القائد السلیماني سیلاحقکم أینما کنتم... نحن المقاومون و حزب‌الله هم الغالبون».
 
منبع:شیعه نیوز

 پایگاه آمریکایی gettyimages با ارائه یک گزارش خبری از وضعیت ناراحت کننده عزاداران حسینی در کشمیر پرده برداشت

 

به گزارش ظهور۱۲ ؛ مردم مظلوم این منطقه که قصد برگزاری عزاداری برای اباعبدلله حسین(ع) را داشتند از طرف نیروهای نظامی هند به شدت سرکوب شدند.

مظلومیت جوان کشمیری با سربند لبیک یا خامنه ای+عکس

مظلومیت جوان کشمیری با سربند لبیک یا خامنه ای+عکس

اما تصویری که در میان عکس های منتشره بیشتر جلب توجه میکند سربند ” لبیک یا خامنه ای ” جوانی است که برای اقامه عزای حسینی از مامورین کتک خورده است.

حضرت امام خامنه ای حدود هفتاد نوبت طی مناسبت های مهم و کلیدی طی دوره امامت و رهبری شان از مظلومیت کشمیر سخن به میان آورده و فریاد ها سر داده اند.

ایشان در دهه ۶۰ به دنبال دیدار چند روزه از ایالات مختلف هند وارد کشمیر شده و مورد اسقبال گسترده شیعیان این منطقه قرار گرفتند. مردم کشمیر در استقبال از ایشان شعار می دادند : الله اکبر خمینی رهبر  ، لاشرقی لا غربی جمهوری اسلامی ، درود بر خمینی سلام بر خامنه ای … آیت الله خامنه ای در جمع گروهی از مردم کشمیر که در یکی از حسینیه ها اجتماع کرده بودند اظهار داشتند : ما از براردان و خواهران مسلمان خود توقع هیچ گونه کمک مادی نداریم انتظار ما این است که مسلمانان در سراسر جهان خود را با قرآن و تعالیم اسلامی آشنا کنند این بزرگترین حمایتی است که از جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد گرفت.

در آخر باید بگوییم مطمئنا کشمیر متعلق به جهان اسلام است نه به کشورهای همجوار خود و مردم کشمیر ثابت کرده اند حاضرند تنها برای دین مبین اسلام هر نوع فداکاری از خود نشان بدهند نه اینکه فدای آرمان یک کشور، یک حزب، یک قبیله یا یک نژاد شوند و باید از این روحیه تجلیل و قدردانی بشود تا اینکه جامعه اسلامی کشمیر شکوفائی از خود نشان بدهند و بایستی کشمیر و فلسطین با یک دید و سیاست پشتیبانی شود.

منبع:ظهور12

صفحه قبل 1 صفحه بعد